سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 92 آذر 2 , ساعت 11:17 صبح


هیچ فعالیتی در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌حاضر بدون بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری از خدمات ارتباطی بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌وری نخواهد داشت. تبلیغات الکترونیکی مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین و باارزش ترین تفاوت بین دنیای امروز و دنیای دیروز است. تبلیغات از طریق SMS قادر است در کلیه زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی با روش مدرن، کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌هزینه و اثربخش وظایف مختلف خود را انجام دهد.

مرکز خدمات پیام کوتاه آنلاین اس ام اس فرصت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیاری را برای شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف در جهت تبلیغات تجاری و یا تداوم ارتباط با مشتریان به وجود آورده است.

امروزه اکثر مدیران، SMS را به عنوان تکنولوژی نوینی برای ارایه سرویس بهتر به مشتریان به‌کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند. در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت میسر بوده و شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به سهولت ارتباط برقرار کند.

برخی از مزایای استفاده از اس ام اس عبارتند از:

دسترسی دائم:

صاحبان تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در اکثر اماکن، همراه خود دارند. از این رو می توان بطور دائم با مخاطب در ارتباط بود.

اثر ویروسی :

پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ارسالی در صورت جذاب یا اثرگذار بودن، از اثر ویروسی برخوردار خواهند شد؛ به‌گونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که افراد آن را برای یکدیگر ارسال خواهند کرد، بدون آنکه شرکت هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را متحمل شود.

تعامل دوطرفه:

با استفاده از تکنولوژی SMS امکان تعامل دوطرفه بین فرستنده و گیرنده پیام به‌‌‌‌‌‌‌‌‌وجود خواهد آمد.

ارسال فوری پیام:

بسیاری از مواقع این الزام به وجود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید که پیامی را در لحظه به اطلاع مخاطبان برساند. SMS این قابلیت را دارد و می توان از آن برای ارسال فوری پیام استفاده کرد.

سطح پوشش بالا و فراوانی رویت:

با توجه به استفاده تعداد زیادی از افراد جامعه از تلفن همراه، این تکنولوژی از سطح پوشش بالایی برخوردار است. به رغم اینکه برخی دیگر از رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی از این ویژگی برخوردارند، اما باید در مورد SMS عنوان کرد که علاوه بر دسترسی بالا، ارسال کننده پیام از تعداد افراد دریافت‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده پیام اطمینان دارد. درحالی که پخش پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی در مورد تلویزیون یا رادیو اطمینان از رویت بالا را به همراه ندارد.

خوانده شدن پیام :

مردم ماهیتا علاقه دارند که پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌های رسیده را بخوانند. برعکس ایمیل‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ناخواسته را به راحتی حذف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. به تعبیری، پیام ارسالی، در اکثر مواقع خوانده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام کوتاه

این سیستم، یک بستر پیام‌رسانی موبایلی دوطرفه است که می‌تواند به طور خودکار برای یک یا چند گیرنده، پیام کوتاه یا نامه الکترونیکی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویس‌های پیام‌کوتاه با کمترین هزینه، کمترین زمان و بیشترین کارایی به‌کار رود. این بستر نرم‌افزاری چند کاربردی و عام منظوره است، بطوریکه افزودن کاربردها و سرویس‌های جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.


مزایای تبلیغات از طریق SMS

- تبلیغات مستقیم و بدون واسطه

- سادگی و قابل دسترس و استفاده بودن آن توسط همگان

- امکان ارتباط با افراد زیاد و هزینه کم

- اطمینان از خوانده شدن پیام به واسطه  کوتاه بودن آن

- قابلیت دریافت پیام و امکان ارسال پیام تکی و گروهی

- اطمینان خاطر از دریافت پیام توسط مخاطب

- قابلیت مشاهده وضعیت پیام و پیگیری ارسال آن


شنبه 92 آذر 2 , ساعت 11:17 صبح


از این پس تمامی کاربران سامانه های پیام کوتاه و نمایندگان محترم میتوانند، پیامک های تبلیغاتی خود را به دارندگان شماره های ایرانسلی که در یک منطقه خاص حضور دارند و یا از آن منطقه عبور میکنند، ارسال تبلغیاتی انجام دهنند

نکات مهم جهت ارسال بر اساس دکل های مخابراتی BTS ایرانسل

    از طریق این سرویس شما می توانید به موبایل های حاضر در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر خودبر اساس شعاع اطراف دکل پیام های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید
    ارسال در این روش تنها به پیش شماره های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) مانند رنج های مقابل انجام می گردد :0935-0936-0937-0938-0933-0939-0930
    ارسال پیامک با پیش شماره 9000 انجام می شود ( نیازی به خرید خط نیست ، این خط عمومی بوده و متعلق به شرکت ایرانسل میباشد )
    حداقل تعداد سفارش 10 هزار عدد پیامک در هر منطقه میباشد
    توجه داشته باشید بسته به ترافیک BTS ، ارسال ها ممکن است حداکثر با 2 ساعت تاخیر ارسال گردد
    توجه داشته باشید ، ارسال از طریق BTS در هر روز ، برای موبایل هایی ارسال میگردد که در 24 ساعت گذشته از منطقه مورد نظر عبور نموده یا حضور داشته اند
    برای ثبت درخواست ارسال ، از ساعت 7 صبح لغایت 14 اقدام نمایید ، درخواست های خارج از این ساعات ، برای روز بعد اعمال خواهد شد
    ارسال از این طریق فقط به خطوط روشن ارسال شده و هیچ ارسال نشده ای ندارد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ